lördag 16 maj 2009

Regn,arga barn och trött mamma.

Efter att jag blivit något bortskämd av att solen lyser var dag så kändes det tungt när jag insåg att det regnade i morse...
Visst det har inte varit så varmt här alla dagar men det har ju varit så ljust!
Barnen har krigat hela dagen och jag vet inte vilken här som gått ur kriget med vinst men det känns som jag tillhör den förlorande sidan.
ALLT har det krigats om idag PRECIS ALLT!!!
Jag erkänner att mitt humör har varit den uslaste men det blev ju inte bättre av två sexåringars krigsföring!
Jag var beredd att ta med mig Dante och gå en promenad själv.Men så kan man inte göra.Men viljan fanns där.
Nu är det dags för ESC och jag hejjar såklart på Malena och hennes superröst!Men jag tror nog inte att hon vinner.Det blir nog en ylande tondöv typ från östra Europa eller ngt.Som det brukar.

Idag fyller min lillebror 26 år.Jag har ringt och grattat och bjudit in mig själv på kaffe.Sådeteså!
HEjja SVERIGE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar