torsdag 28 maj 2009

Sista veckan...


Min sista vecka som lattemamma har mest beståt av farväl.

Farväl BABYCAFÈET!

Jag kommer sakna det stället otroligt mkt och de människorna där.Jag blir sorgset nostalgisk när jag tänker på hur liten Dante var när vi började gå dit var tisdag i augusti förra året.Känns som nyss....


Farväl KYRKIS(kristna barntimmar).

Det kommer jag sakna mest av allt av våra aktiviteter.Det har förgyllt våra torsdagseftermiddagr en hel del...


Farväl DAGIS

Jag kommer aldrig mer hämta eller lämna Saga och Julian på deras "dagis" mer.En ERA är över för deras del...Igår var det föräldramöte på deras nya skola.Så fin skola men inget slår ju den intima miljö som det trots är på en förskola...


Farväl mysmorgonar med Dante..

Visst vi kommer ha helgerna men var eviga morgon sen han föddes har vi vaknat i varandras armar och bara myst med amning,pussar och kramar.Ok lite bus med:)


Usch jag vet att jag inte kan vara hemma för evigt men oj vad tungt det känns...
Imorgon är det Ps första dag hemma och sen kommer han
vara hemma hela sommaren.Jag börjar tungt med heltid på måndag.Den 1:a september går jag dock ner i tid vilket jag redan längtar efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar