söndag 22 februari 2009

Första steget!

IDAG KOM DET!
Dantes första steg!
Han ställde sig upp hekt själv som han blivit så duktig på och sen kom det!Ett litet fint steg!
Saga utropade:-Men mamma!Tog han inte ett steg där???
-Öhhh.. gapade jag helt paff och tagen av stundens storhet.Jooooo.log jag och sen började jag skratta.Tänk att jag fick äran att se det denna gången!Jqg fick ju inte sett Saga och Julians första små steg.Julian lurades ju till och med.Han gick när det var några andra där(och vi inte var där) men om jag eller P var där så vägrade han.(lite av den personligheten fortfarande va???)
Saga hade så himla bråtton och hur bra hennes balans var kan vi ju se på hennes framtänder;)

Sen var det otursDante som var framme igen tyvärr...Han slog upp munnen igen.Han tappade balansen just vid mina knän/lår och slår i hakan och poff kom det 25 liter blod.Jag blev lite yr och min första tanke var ska jag ringa ambulans?Mina egna barns blod vill jag inte se!

Tänderna sitter men jag får ringa tandläkaren IGEN imorgon!Stackars liten!

1 kommentar:

  1. Nämen ÅÅÅÅÅÅ vad roligt!
    Nu blir det ännu mera full fart!
    Hoppas tänderna klarar sig!

    SvaraRadera