tisdag 17 februari 2009

Han reste sig!

Igår överraskade Dante oss totalt och reste sig plötsligt helt själv mitt på golvet.Han stod i några sekunder sen satte han sig på rumpan igen.Jag blev alldeles paff och så stolt såklart!Sen gjorde han det två gånger till men sen dess har han inte velat göra om det.Men det kommer väl.Han har ju visat att han kan:)





Nu har tankarna på att flytta kommit igåmg rejält,Jag letar nytt med ljus och lykta samtidigt som man vill göra lite i ordning här hemma och det kostar ju.Men som det är nu så ser listan på renovering ut så här.Det jag vill göra för att få ut ett bra pris för lägenheten:

-Renovera hallarna.Nytt golv i båda.Tyvärr måste det läggas nytt då båda hallarnas golv är riktigt dåliga!

-Göra i ordning i andra badrummet med lite ny färg.Ev. riva ut allt och bara ha som toalett utan bad.

-Måla i sovrummet.

-Göra i ordning i gamla köket.=ett sovrum till.

-Lite nya lister.



Det är ju en hel del, men jag vill ha ut lite i vinst och det kan bli en bra vinst på det om detta görs.Det är badrummet som är antikt och äckligt.Det kostar ju så mkt så det blir nog att vi säljer det som det är...Men om jag säger så så är det inget rum vi använder mkt idag.



Undrar egentligen vad vi kan få ut.Priserna har ju gått ner och vi gav inte så väldigt mkt för denna lgh,men jag vill verkligen härifrån.Antingen blir det nog Malmö eller hus på landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar