tisdag 3 februari 2009

HUMÖR!

Min annars så glada lillkille har varit en riktig surfis idag.Jag antar att medicinen som han fick av fabror doktorn börjar hjälpa nu och han har mått rätt skapligt idag.EN tand har dessuton snart spruckit igenom.
Han har blivit sur över minsta motsånd.Lite kul att se.....;)

Han hade öroninflammation och ska nu få kåvepenin 3 ggr om dagen.OH_MY_GOD!
Den smakar ju "pecka-kom-hjälp-mig-att-dö-blääh"!
Han vill så klart inte ha.Men om vi lägger han lite halvt ner så hinner han inte spotta ut den och med hjälp av sprutan så går det ju ok....Han får massor av vatten sen.

Min äldsta son var så ledsen idag när P hämtade dem.Han fick inte vara med sina kompisar och fröknarna hade tyckt det var ok "för tjejerna behövde leka lite själv".
Ja men nu så har min son BARA tjejkompisar och ska han vara ensam bara för att de har någon mystisk och konstig gammeldags syn på det här med genus.
I min bok är det inte rätt.
Vad sur jag blir när jag tänker på det.....
Ska ta mig ett snack i morgon med "tanterna"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar