onsdag 11 februari 2009

Hur många barn ska jag ha?

Inspirerad av Åsa bestämde jag mig för att också göra detta test
Jag blev....

Bullmamman
(36% av alla som gjort testet)Du ska ha en stor familj. Ju större desto bättre, kan vi säga att ditt motto är. Du gillar när det är tjo och stim, du störs inte av höga röster och skrik och du trivs bäst när du sitter nedmyst i en stor grop med människor du tycker om. Du är en generös, kärleksfull person som inte har några problem att dela med dig. Grattis till din framtid som bullmamma!


Jag svarade att jag inte gillade när någon pillar på mina saker och att jag ogillar skrik och stök men men..;)

Men som trebarnsmamma så är man nästan bullmamma eller hur?

1 kommentar:

  1. Hoppsan...tog också testet, och döm om min förvåning när jag får resultatet Even Steven...med tips om att jag bör nöja mig med 1,7 barn...
    Lite sent att få höra det nu liksom ;)

    SvaraRadera