söndag 12 april 2009

Dantefunderingar.

Det gör ont att vakna ibland.Speciellt om man trillar av mamma och pappas säng...
"Fyyy vad du ser ut!" sa mamma lite ledset för hon kände sig lite skyldig.Pappa skällde hon också på för han låg tydligen och snarkade på soffan.Enligt mamma så kunde hah ha legat på sin plats och stoppat mig när jag rullade ner.
Ja ett rätt stort blåmärke i pannan blev det.Tydligen så landade jag på mobilladdaren eller ja en del av den.Den delen som man pluggar in i själva telefonen inte den tjocka stora delen.
Men jag är glad ändå till min mammas stora glädje.Jag går en massa nu.Jag vill bara ibland och helst ska ingen titta på mig.Då kan jag gå,men frågar någon efter det så vägrar jag!
Roligast just nu är mina syskon.De skrattar jag alltid åt.Ibland pussas vi med men de tycker mina pussar kan vara lite för blötta och ja jag gillar ju bitpussar med.Aj säger de då.

Näst roligast är lekplatserna nu.Det är skönt att bli gungad och kittlar härligt i magen och leka i sandlådan är extra kul när man har nya sandleksaker som jag har.Snart kommer jag nog på hur man använder spaden med.
Nä nu ska jag pussas lite.*smack*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar