fredag 3 april 2009

Han går!

Idag är det en bra dag!
Vackert väder som inneburit att vi varit ute mycket och sen överraskade Dante oss rätt rejält idag.
Jag satt och skrev på AFF om att Dante nog inte skulle gå på väldigt lääänge!Och det kändes ju verkligen så...Han har visat NOLL intresse och det är ju bara så.
Jag postar inlägget,säger samtidigt hej till P som kommer hem från "jubbet",som sätter sig på fotpallen en liten bit från mig.Dante står vid mig och grejjar vid bordet och P säger."Kooom till pappa!"Och då går ungen bara till honom.Staplande ,underbara, vackra steg.Han skiner som en sol och både jag och P hejjar på alldeles upphetsade av glädje och förvåning!
3-4 steg bara så där!!!
Gissa om alla tre var rörd och väldigt lyckliga!
Han lyckades göra om bedriften med några ggr och nu ser vi fram emot morgondagen.
Det är såå kul!

(och i söndags kikade tand nr 6 fram uppe till...gulleplutten..)

1 kommentar: