söndag 26 april 2009

Sugen







Varför?
Jag sitter i soffan och kollar på reprisen av "Så ska det låta" på svt24.Jag vill egentligen se det på fredagar men mina älskade små söta sexårinagr vill så gärna se på "Talang".
Kulturkrock?
Jag är så väldigt sugen på ngt gott just nu....Jag får nöja mig med dessa bilder ovan.Typiskt att man inte har ngt hemma!
Men egentligen är det inte mitt fel:(
Jag jobbar ju extra ibland...förväntade mig lön i fredags.När jag förväntade mig det inte bara.Jag gd krävde det.Det är ju min rättighet!Mitt jobb har jag ju utfört med bravur och nu ska jag ha lön!
Men ingen lön har kommit!Arg som ett bi är jag!Chefen sa att ekonominissen J har strulat till det tydligen.Han är lite udda.Jag skulle kunna diagnostisera honom rätt lätt.
Så urfattig(då jag redan spenderat bb på mat och räkningar)så begav jag mig till papsen och fick låna pengar till mat för helgen och till bensin och blöjor.
Nedrans jobbigt!
Men i morgon ska jag ha lönen.Han får helt enkelt fixa det!Jag jobbar i morgon och Y ska jagas(högsta chefen).
Så om jag fått min lön så hade jag nog suttit och mumsat på ngt gott just nu...:(
Energislukande!
Energigivande är däremot sommarvädret vi har för tillfället:)
Åh så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar