onsdag 8 april 2009

Underbara vår!

Visst blir man lycklig av att vara ute just nu!
Vi tillbringar dagarna med att vara ute på den nyrenoverade parklekplatsen och tittar på alla häftiga saker(enligt Dante då:D)som traktorer och gubbar som lägger nya plattor och gubbar som kapar sten och liknande!
Han är helt fascinerad av allt sådant.Kommer det en lastbil eller buss så skriker han "Dä!" och är helt glad.Jag är inte direkt van vid detta då Saga och Julian är totalt ointresserad av allt sådant.Men det är kul att de är så olika!

Saga och Julian älskar de nya sakerna på lekplatsen!Det finns ny klätterväg och gunggrejjor som inte fanns där innan.Jag är så glad att de fixat till det gamla stället.Vi är ju där ofta!

Glad påsk!
På fredag är vi bortbjudna och likadant på lördag!Väldigt trevligt att slippa vara hemma och fixa!!Jag ska njuta ordentligt!
Jag har jobbat måndag och tisdag och det är så skönt att komma hemifrån!Och särskilt nyttigt för sambon!Han får ju sköta allt annat då.
Vi har också varit lite sjuka.Jag har återfått rösten idag till barnens stora förtret..;D

Nu ska jag fortsätta titta på "rent hus".Fy vad snuskigt!!!Utmärkt program att titta på om man vill tappa suget på ngt sött;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar