måndag 23 mars 2009

Planerar för fullt!

Vi fyller år nu i mars!Hela familjen!Saga och Julian fyller 6 år nu på torsdag,Dante fyller 1 år på fredag och jag fyller 30 år på tisdag nästa vecka.
Förberedelserna är i full gång.På torsdag ska jag och Saga och Julian på bio och de har insisterat på att få gå till dagis den dagen och ha kalas för kompisarna.
På fredag fyller lillkillen 1 år och då är det tänkt att vi skulle färsöka oss på en tur till stadens lekland.Alla tre kommer nog att uppskatta det!På kvällen kommer mamma med sin man och mobror på middag.Pappas sida av släkten tar vi en annan gång......
Sen ska vi försöka planera in ett barnkalas med...Saga och Julian vill ju bjuda sina kompisar med.Det får bli i april tänkte jag.Jag ska också försöka få till det med kalas för mig nu när jag nollar.Usch vad mycket det blev.Ring och väck mig i maj.Jag går och lägger mig en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar