onsdag 4 mars 2009

Äntligen jobbdags!

Min trevliga chef(och fd kollega)ringde idag och ville ha in mig på fredag.Gissa om jag blev glad!Det är aldrig fel med lite miljöombyte ju!!
Det blir rätt lugnt med 07.30.14.00 och det är ju en rätt nice tid!
Nästa vecka ska jag jobba torsdag och fredag och det ska också bli trevligt!

Så nu längtar jag!Längtar efter lite småsnack i korridorerna,kaffestunderna med kollegorna,spela spel med barnen och hålla i en samling tom! M.m....m.m....
Allt det där man tar för givet annars!Det ska bli så kul att komma iväg!
Jag kommer sakna mina små änglar såklart men det kan behövas det med!
Man behöver sakna varandra ibland!

Dagens tandläkarbesök gick bra för Dante!En vanlig rutinkoll.De kallar honom igen om 3 månader iom att han nattammar än.Det ska vi nog arbeta bort!P får snällt ta honom helt enkelt!Det borde ju vara lugnt efter 2-3 nätter!Hoppas jag.Jag tror jag bäddar ner mig inne hos Saga och Julian så jag slipper höra hans gråt allt för mkt!
Bara han kan hålla sig frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar