torsdag 26 mars 2009

Saga och Julians stora dag!


Idag fyller Saga och Julian 6 år!Dagen började med sång och presentöppning och de fick:

♥skrivbord

♥böcker

♥kläder

♥docka(barbie vs bratz)

♥pennor

♥Leksakskamera som var väldigt efterlängtad!!!

♥Sandleksaker(de förra försvann efter att de glömt dem på lekplatsen här hemma)

♥hopprep

♥ritpapper

♥tidsskriftsamlare


De var väldigt tacksamma och så nöjda!!De önskade så att få gå till dagis idag så de fick bjuda på kalas med glasspinne (och som föräldraledig och nu när de bara får vara där 15 h så fick de gå idag...annars har jag alltid tagit ledigt med dem på deras dag)


Sen skulle de få lite underhållning och eftersom filmen de ville se bara visas på helger så tänkte jag att vi går och tittar på Måns Z som spelar på Valen ikväll.....Hmmm 20.30 skulle det börja och eftersom Saga och Julian brukar somna 20.00 så kändes det som en dålig idé!Och visst var de ubertrötta och visst somnade de tidigt!

Men efter mcdonaldsmiddag och glass till efterrätt så var de så mätta och nöjda och tyckte nog Bolibompa var mysigt värre!


Vi hade morfar och Olga på fika i eftermiddags och vi fikade på våfflor.Mums!Första i år(och oftast den enda)


En bra dag för mina älsklingar och en produktiv dag för mamma Helena.

Jag passade på att städa ur deras gadrober och storstädade deras rum.Passade på att möblera om lite så det blev bra med två skrivbord med.Supermysigt!Att mamma städade deras rum var nog den bästa presenten!

De blev så nöjda!!!
Vilka underbara år det varit och jag kan bara fortsätta njuta avkommande år!
Bilden är tagen i vecka 34.



1 kommentar: