onsdag 18 mars 2009

Shoppat!






Jag vet inte var energin kommer ifrån och jag borde vara som en våt trasa efter gårdagen,men på ngt sätt så lyckades jag komma ut idag efter städmanin.(????jag fattar ingenting????)
Fick reklam från Lindex och passade på att gå in där.Oftast brukar jag missa när de har bra erbjudanden,men idag så fanns det lite kvar i (nästan)rätt färger och i rätt storlek!
Barnen fick välja rätt fritt.Det enda "kravet" var att det skulle vara de med rätt pris såklart.
49 kr styck tycker jag är ett trevligt pris.
Julian ville egentligen ha en turkos tshirt med men den fanns tyvärr inte kvar i 122.
Typiskt!
Men han var ju glad för sin bruna med!
Jag är egentligen inte så förtjust i Sagas tunika men det är ju faktiskt hon som ska ha den och tycka om den.Inte jag!
Imorgon blir det dagis och kyrkis för alla.Pierre jobbar morgon så vi får äran att njuta av hans närvaro imorgon kväll.Inte illa!

3 kommentarer:

  1. Fina!!
    Den där tunikan funderar jag på till småflickorna, har ju rabattkupong och allt...kostar ju nästan ingenting då :) Me like!

    SvaraRadera
  2. Jag funderar på igelkottströjorna(till D), kan bara inte bestämma vilken färg...

    SvaraRadera
  3. Oj så fina grejer du shoppat!

    Ha en fin helg
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera